Veelgestelde vragen

Bezorgen

We doen ons uiterste best om bestellingen die vóór 12:00 uur geplaatst zijn, dezelfde dag verzendklaar te maken en aan PostNL over te dragen. PostNL streeft ernaar jouw bestelling de volgende dag te bezorgen.

Zodra je bestelling verzendklaar is en aan PostNL is overgedragen, ontvangt je per e-mail een Track & Trace-code om het pakket te volgen.

Zodra je pakket is overgedragen aan PostNL en je een Track & Trace-code heeft ontvangen, kunnen wij het aflevermoment niet meer wijzigen. Voor vragen kun je contact met ons opnemen via verkoop@k15cosmetics.com.

We doen ons uiterste best om bestellingen die vóór 11:00 uur geplaatst zijn, dezelfde dag verzendklaar te maken en aan PostNL over te dragen. PostNL streeft ernaar jouw bestelling de volgende dag te bezorgen.

Voor bestellingen onder €150,00 betaal je €6,95 aan verzendkosten. Bestel je voor €150,00 of meer? Dan is de verzending helemaal gratis!

Wij verzenden al onze bestellingen met PostNL voor een betrouwbare en snelle levering.

Is de inhoud van je bestelling beschadigd of gebroken? Neem dan direct contact met ons op via verkoop@k15cosmetics.com. Stuur, om je sneller te helpen, het ordernummer en foto's van de schade mee.

Is het al meer dan 24 uur geleden dat je een bestelling hebt geplaatst? Neem dan contact met ons op via verkoop@k15cosmetics.com. We helpen je graag verder!

Bestelproces

Voor persoonlijk geuradvies, prijsinformatie en voorwaarden neem je contact op met onze verkoopafdeling via verkoop@k15cosmetics.com. Wij helpen je graag verder!

Na het plaatsen van je bestelling en ontvangst van de bevestiging is annuleren niet meer mogelijk. Heb je vragen? Neem direct contact met ons op via verkoop@k15cosmetics.com, dan zoeken we samen naar een passende oplossing!

Retouren

Je kunt producten alleen retourneren na ons akkoord. Dien vooraf een retouraanvraag in via verkoop@k15cosmetics.com, dan helpen wij je verder!

Neem zo snel mogelijk contact op met onze verkoopafdeling via verkoop@k15cosmetics.com. We staan klaar om je te helpen!

Betalen

De prijzen op onze website zijn exclusief btw. Al onze prijzen zijn gebaseerd op de adviesprijzen voor consumenten van Rituals, exclusief btw.

Je kunt je bestelling op twee manieren betalen:

1.Direct betalen via een van onze betaalopties, zoals iDEAL of creditcard.
2.Achteraf betalen, mogelijk gemaakt via een van onze betalingsproviders.

Let op: Achteraf betalen is alleen beschikbaar onder bepaalde voorwaarden.

Heb je vragen over de betaalmethoden? Neem gerust contact met ons op via verkoop@k15cosmetics.com. We helpen je graag verder!

Facturen worden digitaal toegestuurd. Heb je een factuur niet ontvangen? Neem dan contact op via verkoop@k15cosmetics.com. Zou je zo vriendelijk willen zijn om direct het ordernummer te vermelden? Dat helpt ons om je sneller te assisteren!

Account

Vul eenvoudig je gegevens in via het contactformulier, en ons team neemt binnen 24 uur contact met je op! 

Klik op wachtwoord vergeten bij het inlogscherm en voer het e-mailadres in waarmee je altijd inlogt. Als dit e-mailadres bekend is, ontvang je een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Antwoord niet 
gevonden?

Stel je vraag – we hebben altijd een passend antwoord. Of je nu meer wilt weten over ons assortiment of een bestelling wilt plaatsen, we staan voor je klaar. Neem gerust contact met ons op!

loader
Bezig met laden...